Fr

Campaigns

mortierbrigade/Pink Ribbon : "The Faces behind the Numbers"

Vrijdag 9 Augustus 2019

mortierbrigade/Pink Ribbon :



mortierbrigade bedacht ter gelegenheid van de 2019-editie van de Standaard Solidariteitsprijs een advertentie voor Pink Ribbon. Die verscheen in de krant van 9 augustus. In de advertentie zagen we alle vrouwen die op die dag in de krant besproken werden. De bedoeling was om zoveel mogelijk mensen bewust te maken van het feit dat volgens de statistieken twee onder hen op een dag borstkanker zullen krijgen.

De kracht van de creatie ligt in de uitvoering. De advertentie werd namelijk live op de redactie gemaakt tijdens de nacht van 9 augustus. De creatie maakt deel uit van de twintig geselecteerde projecten van de Standaard Solidariteitsprijs.
Assets :
Credits :
  • Client : Pink Ribbon
  • Contacts : Stefanie Viskens, Bettina Geysen
  • Agency : mortierbrigade
  • CD : Jens Mortier
  • CD : Philippe De Ceuster
  • CD : Joost Berends
  • Creation : Frederic Zouag
  • Creation : Nicolas Gaspart
  • Producer : Anneleen Vande Voorde, Tuyen Pham
  • Strategy : Dorien Mathijssen
  • PR Manager : Anne-Cécile Collignon
  • Social : Tom Baetens
  • Design : Vito Latoratta, Usman Abdul, Bram Vermeyen