Fr
Close

Campaigns

LDV United effent het pad voor Mobly

Zondag 5 Mei 2019

LDV United effent het pad voor Mobly

Tegenwoordig kiezen we niet meer alleen de auto voor onze verplaatsingen. We combineren vervoermiddelen om op onze bestemmingen te geraken. Daarom biedt Mobly een kilometerverzekering, niet alleen voor de auto, maar ook voor alle huidige en toekomstige vervoermiddelen.

Mobly is een Antwerpse start-up en een filiaal van Baloise Insurance. Sinds december 2018 is LDV United zijn communicatiepartner. “Vandaag verplaatsen mensen zich niet meer uitsluitend per auto, ze kiezen ook voor andere vervoermiddelen”, begint Dries De bruyn, CD van LDV United. “Een traditionele autoverzekering is dus niet meer geschikt voor de nieuwe gewoonten. Daarom effent Mobly het pad voor de moderne mobiliteit, met een spiksplinternieuw product: de Mobiliteitsverzekering die de hele familie verzekert voor elke afgelegde kilometer, los van het gebruikte vervoermiddel: bus, step, fiets… zelfs de monowheel.”
 
Om deze nieuwe verzekering op weg te helpen, bedachten de CD en zijn troepen een affichagecampagne rond het thema van elke verzekerde kilometer voor eender welk vervoermiddel. “De Mobiliteitsverzekering verdient per definitie een aanwezigheid in het straatbeeld”, vervolgt Dries De bruyn. “Daarom besteedden we veel aandacht aan de ontwikkeling van de nationale OOH-campagne op verschillende formaten (2 m2, 20 m2 en 38 m2, nvdr). Die toont aan de hand van een aantal spectaculaire plotwendingen de voordelen van de Mobiliteitsverzekering.”
 
Hetzelfde geldt voor de online video die met veel humor verschillende weggebruikers en de verschillende hedendaagse vervoermiddelen toont. De video is op verschillende formaten en lengtes te zien op de sociale media, ondersteund door een banneringcampagne.
 
“Met de Mobiliteitsverzekering is Mobly niet aan zijn proefstuk”, besluit de CD. “Sinds oktober 2017 heeft de Antwerpse start-up al een reeks innoverende diensten gelanceerd, zoals de depanneerdienst zonder abonnement en de gratis auto-expertise en -evaluatie. Het afgelopen jaar hielp Mobly aldus duizenden mensen een auto kopen of verkopen. Meer dan 30.000 Belgen maakten gebruik van de pechdienst. Mobly blijft keihard werken aan de nakende lancering van nieuwe diensten die beweging brengen in de mobiliteit.” Wordt vervolgd!


Assets :
Credits :
  • Client : Mobly
  • Contacts : Karel Byloos, Lina Deyaert, Mira Hoeven
  • CD : Dries De bruyn
  • CD : Dennis Vandewalle
  • CD : Kristof Snels
  • Creation : Wesley Kuystermans
  • Creation : Yannick Schoch
  • Creation : Thomas Thysens
  • Creation : Chiara Scherpereel
  • Account Team : Dimitri Mundorff, Pieter Van Schil
  • Strategy : Tomas Sweertvaegher, Tom De Moor
  • Design : Julie Van Reeth, Sandra Wulffaert
  • Photographer : Evert Thiry
  • Film Production Company : Diplomat
  • Director : Dirk Domen
  • Agency : LDV UNITED