SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Nissan : "Dumb Parking"

Donderdag 27 September 2018


TBWA/Nissan :
Assets :
'dumb parking'
Credits :
Client : Nissan Belux
Contact : Melvin Keuter
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Bout Holtof
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Thomas Driesen
Creation : David Maertens
Copy : Eric Debaene, Vincent Nivarlet, Albin Barry
Retoucher : Marianne Gualtieri
Account Team : Raisa Vanvoorden, Molly Vu Duc
Traffic Planner : Xandra Van der Mersch, Laurie Herbots
Film Production Company : TBWA\Make
Producer : Lieselot Ral
Director : Gunter Blokken
DOP : Gunter Blokken
Video Editor : Liesbeth Smets
Sound : Jan Pollet
Digital Team : Digitas - Fabio Lo Cascio, Tom de Keukelaer, Marie Simon
Media Planning : OMD BEL - Gabriel Teleman / OMD NL - Edwin Lether









INTERVIEW

Christine Jean (AG Insurance):

Christine Jean (AG Insurance): "Digital speelt steeds beter zijn rol in holistische communicatiestrategieën"



DOSSIER  



Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier