SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/De Tijd : "50 jaar"

Woensdag 5 September 2018


FamousGrey/De Tijd :
Assets :
social media 'De Tijd 50 Jaar' social media 'Collibra' social media 'Indigo' social media 'Theo Technologies' radio website print
Credits :
RTV Producer : Maud Dedecker
Film Production Company : FamousGrey Productions
Radio Production Company : FamousGrey Productions
Sound Engineer : Eli Sundermann
Editing : Jasper De Ryck
Experience Director : Maarten Breda
Design : Greg Ellinger, Jonathan Lichtfeld
Digital Producer : Kurt Van Nieuwenhove
Webcopy : Joanna Ryckaert
Client : Mediafin
Contacts : Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Redactie : Isabel Albers, Stephanie De Smedt
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
CD : Jonathan Detavernier
Creation : Tom Berth
Creation : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Project Leader : Lies Bernaer
Brand Leader : Katrien Crabbe
Business Director : Janpieter Mels
PR Manager : Laure Vandeghinste
Media Planner : Sam Khokhar









INTERVIEW

Christine Jean (AG Insurance):

Christine Jean (AG Insurance): "Digital speelt steeds beter zijn rol in holistische communicatiestrategieën"



DOSSIER  



Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier