SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/De Tijd : "50 jaar"

Woensdag 5 September 2018


FamousGrey/De Tijd :
Assets :
social media 'De Tijd 50 Jaar' social media 'Collibra' social media 'Indigo' social media 'Theo Technologies' radio website print
Credits :
RTV Producer : Maud Dedecker
Film Production Company : FamousGrey Productions
Radio Production Company : FamousGrey Productions
Sound Engineer : Eli Sundermann
Editing : Jasper De Ryck
Experience Director : Maarten Breda
Design : Greg Ellinger, Jonathan Lichtfeld
Digital Producer : Kurt Van Nieuwenhove
Webcopy : Joanna Ryckaert
Client : Mediafin
Contacts : Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Redactie : Isabel Albers, Stephanie De Smedt
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
CD : Jonathan Detavernier
Creation : Tom Berth
Creation : Geert De Rocker
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Project Leader : Lies Bernaer
Brand Leader : Katrien Crabbe
Business Director : Janpieter Mels
PR Manager : Laure Vandeghinste
Media Planner : Sam Khokhar









INTERVIEW

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP):

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP): "Advertenties in print mogen bij de minst storende reclamevormen gerekend worden en zetten aan tot actie"



DOSSIER  



Peter Field vs Wim Vermeulen: Kortetermijndenken is onhoudbaar op lange termijn  


De Belgische Vereniging van Audiovisuele Media organiseerde voor ons een ontmoeting met Wim Vermeulen, directeur strategie en innovatie bij Dentsu Aegis Network, en de Britse consultant Peter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Michel Van der Poorten (IBM): "90% van de wereldwijd beschikbare gegevens werd de 24 laatste maanden gegenereerd"  


Op regelmatige basis verzamelen de teams van Wavemaker zich in de grote centrale zaal van de GroupM-kantoren voor een presentatie door een inspirerende spreker, waarbij ook hun klanten worden...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Is uw voice marketingstrategie klaar?, door Damien D'Ostuni (Innovation & Activation Expert, Wavemaker)  


Smart speakers zijn voor de merken een nieuw jachtterrein thuis bij de gezinnen zelf. Hoe kunnen ze hun voordeel doen met deze innovatie, rekening houdend met het feit dat deze interface meestal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier