SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/L'Echo : "La Wallonie entreprend"

Donderdag 6 September 2018


FamousGrey/L'Echo :
Assets :
radio radio radio website tower tower tower tower tower tower tower tower tower
Credits :
Production : Treepack
Artist : Spear
Radio Production Company : FamousGrey Productions
Sound Engineer : Eli Sundermann
Editing : Sven Vanhee
Digital Producer : Kurt Van Nieuwenhove
Design : Greg Ellinger
Client : Mediafin
Contacts : Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
CD : Jonathan Detavernier
Creation : Charles-Elie Chavaux
Creation : Tom Jacobs
Project Manager : Lies Bernaer
Account Director : Katrien Crabbe
Busines Director : Janpieter Mels
PR Manager : Laure Vandeghinste
Media Planner : Stephany Van Cranenbroek
RTV Producer : Maud Dedecker
Producer Director : Emily Rammant
Location Hunter : David Janssens



Van de staalindustrie naar de nieuwe technologie… Wallonië is de laatste jaren enorm geëvolueerd en er zijn de laatste jaren nogal wat grote ondernemers opgestaan. L’Echo wilde hulde brengen aan deze nieuwe dynamiek. Dat leidde tot een campagne, ‘La Wallonie Entreprend’, en een monumentale street art creatie op de vroegere Inter-Béton toren in Charleroi. Het werk is ook te ontdekken op lawallonieentreprend.be. De campagne start met een speciale editie van de krant op 8 september. Die zal in het teken staan van lokaal ondernemerschap. Verder omvat de campagne ook radio, print en video op de sociale netwerken. De creatie is te danken aan FamousGrey.






INTERVIEW

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP):

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP): "Advertenties in print mogen bij de minst storende reclamevormen gerekend worden en zetten aan tot actie"



DOSSIER  



Peter Field vs Wim Vermeulen: Kortetermijndenken is onhoudbaar op lange termijn  


De Belgische Vereniging van Audiovisuele Media organiseerde voor ons een ontmoeting met Wim Vermeulen, directeur strategie en innovatie bij Dentsu Aegis Network, en de Britse consultant Peter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Michel Van der Poorten (IBM): "90% van de wereldwijd beschikbare gegevens werd de 24 laatste maanden gegenereerd"  


Op regelmatige basis verzamelen de teams van Wavemaker zich in de grote centrale zaal van de GroupM-kantoren voor een presentatie door een inspirerende spreker, waarbij ook hun klanten worden...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Is uw voice marketingstrategie klaar?, door Damien D'Ostuni (Innovation & Activation Expert, Wavemaker)  


Smart speakers zijn voor de merken een nieuw jachtterrein thuis bij de gezinnen zelf. Hoe kunnen ze hun voordeel doen met deze innovatie, rekening houdend met het feit dat deze interface meestal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier