SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/L'Echo : "La Wallonie entreprend"

Donderdag 6 September 2018


FamousGrey/L'Echo :
Assets :
radio radio radio website tower tower tower tower tower tower tower tower tower
Credits :
Production : Treepack
Artist : Spear
Radio Production Company : FamousGrey Productions
Sound Engineer : Eli Sundermann
Editing : Sven Vanhee
Digital Producer : Kurt Van Nieuwenhove
Design : Greg Ellinger
Client : Mediafin
Contacts : Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
CD : Jonathan Detavernier
Creation : Charles-Elie Chavaux
Creation : Tom Jacobs
Project Manager : Lies Bernaer
Account Director : Katrien Crabbe
Busines Director : Janpieter Mels
PR Manager : Laure Vandeghinste
Media Planner : Stephany Van Cranenbroek
RTV Producer : Maud Dedecker
Producer Director : Emily Rammant
Location Hunter : David Janssens



Van de staalindustrie naar de nieuwe technologie… Wallonië is de laatste jaren enorm geëvolueerd en er zijn de laatste jaren nogal wat grote ondernemers opgestaan. L’Echo wilde hulde brengen aan deze nieuwe dynamiek. Dat leidde tot een campagne, ‘La Wallonie Entreprend’, en een monumentale street art creatie op de vroegere Inter-Béton toren in Charleroi. Het werk is ook te ontdekken op lawallonieentreprend.be. De campagne start met een speciale editie van de krant op 8 september. Die zal in het teken staan van lokaal ondernemerschap. Verder omvat de campagne ook radio, print en video op de sociale netwerken. De creatie is te danken aan FamousGrey.






INTERVIEW

  Guillaume Boutin (Proximus):

Guillaume Boutin (Proximus): "We willen de digitale gezel van de Belgen worden"



DOSSIER  



Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie Awards 2018: Gold en Silvers  


Het was een recordjaar voor de Effies: de 17 finalisten werden allemaal bekroond. Naast de Gold voor Kunstmaan en Bolero werden er vier Silver en 12 Bronze uitgereikt.
 
TBWA is het vaakst...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier