SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Wunderman Antwerp/Lunch Garden : "Deliveroo"

Dinsdag 28 Augustus 2018


Wunderman Antwerp/Lunch Garden :
Assets :
guerrilla bag
Credits :
Client : Lunch Garden
Contacts : Sabine Vanderveken, Silke Van Den Houte
Agency : WUNDERMAN
CD : Manuel Ostyn
CD : Pieter Staes
Creation : Wout Geysen
Creation : Tijs Dejonckheere
Copy : Wout Geysen, Jérôme Van Den Broeck
Design : Dorien Wendelen, Inge Vanhees
Design Director : Sébastien Greffe
PAO : Theo Hagtingius, Anja Van den Broeck, Jan-Bart Debruyne
Account Team : Valérie Rosiers, Veroniek Hesters
Production : Bruno Dejonghe, Griet Wils
Print Production : Sofie Verschaeren, Jean De Moor
Editing : David Struik
Social : Lislot Saerens
DOP : Laurens Van Hove
Décors et accessoires : Pieter Van de Putte, Koen Luypaert









INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier