SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Telenet : 'Over sommige secondes geraak je nooit uitgepraat'

Donderdag 23 Augustus 2018


TBWA/Telenet : 'Over sommige secondes geraak je nooit uitgepraat'
Assets :
60s Online web 15s online janga 15s online penalty 15s Kane Preroll Online radio radio radio cartons de bière
Credits :
Client : Telenet / Play Sports
Contacts : Marilyn Debisschop, Nathalie Rahbani, Lieselotte Van Aperen
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Olaf Meuleman
Creation : Greg Van Buggenhout
Creation : Julien Scouze Riviezzo
Creation : Sébastien Stronghead Verliefde
Copy : Olaf Meuleman
AD : Greg Van Buggenhout
Account Team : Jochen De Greef, Max Fauconnier, Allen Marchant
Film Production Company : MAKE
Radio Production Company : MAKE
Post-Production Image & Sound : MAKE
Director : Kristof Van Den Bergh
Producer : Geert Van Thillo, Katrien Van den Brande
Producer Audio : Veerle Van Melkebeke
Monteur, Online Editor & Special Effects : Xavier Pouleur
Monteur & Online Editor : Liesbeth Smets
Audio Monteur : Jan Pollet, Gwen Nicolay









INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier