SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/Volvo : "Testdrive The Commercial - The sequel"

Dinsdag 14 Augustus 2018


FamousGrey/Volvo :
Assets :
'Episode 1 - The Stieg Larsson Road' 'Episode 2 - Midnight kayak' 'Episode 3 - House of the crashing drone' ' Episode 4 - The money shot' 'Wim & Jelva’s Commercial' website
Credits :
Sound Engineer : Eli Sundermann
Editor : Sven Vanhee
Reporter : Hans Dessers
Client : Volvo
Contacts : Balder D’hondt, Lolita Swanet, Manuel De Bolle, Franne Nagels, Eva Loeckx
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
Creation : Geert De Rocker
Creation : Tom Berth
Copy Fr : Jean Werner
Webcopy : Joanna Ryckaert
Business Director : Carola Michiels
Account Director : Vincent Vandam
Digital Account Manager : Michael Gannouni
Project Manager : Thomas Vuerinckx, Chloé De Hoffmann
Digital Producer : Marie Delrue
Strategic Planner : Maarten Vandaele
Connection Planner : Floris Adriaenssens
Experience Director : Maarten Breda
PR Manager : Liedewij Verbist
Web Developer : Arno Van Biesen
DTP : Franco Scaramuzza
Print Production : Marja Donkers
RTV Producer : Loes Fierens
Production Director : Emily Rammant
Film Production Company : Shoot The Artist
Producer : Katarina Vercammen
Director : Bjorn Tagemose
DOP : Bjorn Tagemose
2nd Cameraman : Sven Vanhee



Op basis van het succes van hun ‘Testdrive The Commercial’ campagne bedachten Volvo en FamousGrey een vervolg. Daarbij kon niet alleen een testrit gewonnen worden, maar ook de mogelijkheid om het ideale leven zoals dat in de campagne getoond werd daadwerkelijk te beleven.
 
Inschrijven om kans te maken op deze unieke ervaring kon van 4 tot 30 juni. Daartoe moesten de deelnemers naar de website surfen, een testrit aanvragen en beschrijven hoe de Zweedse droom er volgens hen zou uitzien. De traffic naar het platform werd verzekerd door tv- ren radiospots, affichage, een online luik en sociale media.
 
Uiteindelijk hadden twee winnaars het geluk om het perfecte Zweedse leventje te testen. Dat leek zo weggelopen uit een reclamespot: ze verbleven in een fotogeniek Zweeds huis en waagden zich aan typisch Zweedse activiteiten. Dat werd allemaal gefilmd en is te ontdekken in vijf korte video’s.






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier