SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/Volvo : "Testdrive The Commercial - The sequel"

Dinsdag 14 Augustus 2018


FamousGrey/Volvo :
Assets :
'Episode 1 - The Stieg Larsson Road' 'Episode 2 - Midnight kayak' 'Episode 3 - House of the crashing drone' ' Episode 4 - The money shot' 'Wim & Jelva’s Commercial' website
Credits :
Sound Engineer : Eli Sundermann
Editor : Sven Vanhee
Reporter : Hans Dessers
Client : Volvo
Contacts : Balder D’hondt, Lolita Swanet, Manuel De Bolle, Franne Nagels, Eva Loeckx
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
Creation : Geert De Rocker
Creation : Tom Berth
Copy Fr : Jean Werner
Webcopy : Joanna Ryckaert
Business Director : Carola Michiels
Account Director : Vincent Vandam
Digital Account Manager : Michael Gannouni
Project Manager : Thomas Vuerinckx, Chloé De Hoffmann
Digital Producer : Marie Delrue
Strategic Planner : Maarten Vandaele
Connection Planner : Floris Adriaenssens
Experience Director : Maarten Breda
PR Manager : Liedewij Verbist
Web Developer : Arno Van Biesen
DTP : Franco Scaramuzza
Print Production : Marja Donkers
RTV Producer : Loes Fierens
Production Director : Emily Rammant
Film Production Company : Shoot The Artist
Producer : Katarina Vercammen
Director : Bjorn Tagemose
DOP : Bjorn Tagemose
2nd Cameraman : Sven Vanhee



Op basis van het succes van hun ‘Testdrive The Commercial’ campagne bedachten Volvo en FamousGrey een vervolg. Daarbij kon niet alleen een testrit gewonnen worden, maar ook de mogelijkheid om het ideale leven zoals dat in de campagne getoond werd daadwerkelijk te beleven.
 
Inschrijven om kans te maken op deze unieke ervaring kon van 4 tot 30 juni. Daartoe moesten de deelnemers naar de website surfen, een testrit aanvragen en beschrijven hoe de Zweedse droom er volgens hen zou uitzien. De traffic naar het platform werd verzekerd door tv- ren radiospots, affichage, een online luik en sociale media.
 
Uiteindelijk hadden twee winnaars het geluk om het perfecte Zweedse leventje te testen. Dat leek zo weggelopen uit een reclamespot: ze verbleven in een fotogeniek Zweeds huis en waagden zich aan typisch Zweedse activiteiten. Dat werd allemaal gefilmd en is te ontdekken in vijf korte video’s.






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier