SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Orange : "Radja"

Dinsdag 19 Juni 2018


Publicis/Orange :
Assets :
video 'England' video teaser 'Japan' video 'Japan' video teaser video 'Panama' video teaser 'Tunisie' video 'Tunisie' video teaser 'England'
Credits :
Client : Orange
Contacts : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Stephanie Etienne, Isabelle Eygenraam, Simon Van Cauteren
Agency : Publicis Brussels
CD : Kwint De Meyer
CD : Willem De Wachter
Creation : Rom&John
Creation : François Massinon
Creation : Massimo De Pascale
Account Team : Filip Van Der Haegen, Axelle Gontier
Strategy : Jan Govaert
Connection Planner : Fiona Boyle
Film Production Company : Roses Are Blue
Director : Gijs Polspoel
DOP : Bas Van Hoof
TV Producer : Marc Van Buggenhout



Orange lanceerde begin deze week een social campagne om het Orange Unlimited-abonnement aan te prijzen. Met dat product, ook gekend als het Arend-abonnement, krijgen gebruikers toegang tot ongelimiteerde mobile data, belminuten en gratis smsjes, ook in het buitenland. Op deze manier genieten Belgische voetbalfans eender waar en wanneer van alles dat het WK te bieden heeft.

Om de campagne kracht bij te zetten, ging Orange in zee met Radja Nainggolan, de topvoetballer en Belgische cultheld die vanwege tactische redenen op zoek moest naar andere manieren om zijn ploegmaats bij de nationale ploeg te helpen. Het resultaat is een reeks ludieke filmpjes, geproduceerd door Roses Are Blue waarvan het eerste en tweede deel reeds online te bekijken zijn. Hierin zien we hoe Radja zich voorbereidt met zijn eigen versie van de Brabançonneen hoe hij supporters optrommelt om de Panamezen voor de wedstrijd te verzwakken.

Het PR-luik is van Lewis.






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier