Fr

Campaigns

Publicis/Orange : "Supporter without limits"

Dinsdag 19 Juni 2018

Publicis/Orange :



Orange lanceerde begin deze week een social campagne om het Orange Unlimited-abonnement aan te prijzen. Met dat product, ook gekend als het Arend-abonnement, krijgen gebruikers toegang tot ongelimiteerde mobile data, belminuten en gratis smsjes, ook in het buitenland. Op deze manier genieten Belgische voetbalfans eender waar en wanneer van alles dat het WK te bieden heeft.

Om de campagne kracht bij te zetten, ging Orange in zee met Radja Nainggolan, de topvoetballer en Belgische cultheld die vanwege tactische redenen op zoek moest naar andere manieren om zijn ploegmaats bij de nationale ploeg te helpen. Het resultaat is een reeks ludieke filmpjes, geproduceerd door Roses Are Blue waarvan het eerste en tweede deel reeds online te bekijken zijn. Hierin zien we hoe Radja zich voorbereidt met zijn eigen versie van de Brabançonneen hoe hij supporters optrommelt om de Panamezen voor de wedstrijd te verzwakken.

Het PR-luik is van Lewis.
Assets :
Credits :
  • Client : Orange
  • Contacts : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Stephanie Etienne, Isabelle Eygenraam, Simon Van Cauteren
  • CD : Kwint De Meyer
  • CD : Willem De Wachter
  • Creation : Rom&John
  • Creation : François Massinon
  • Creation : Massimo De Pascale
  • Account Team : Filip Van Der Haegen, Axelle Gontier
  • Strategy : Jan Govaert
  • Connection Planner : Fiona Boyle
  • Film Production Company : Roses Are Blue
  • Director : Gijs Polspoel
  • DOP : Bas Van Hoof
  • TV Producer : Marc Van Buggenhout
  • Agency : Publiganda