SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Orange : "Radja"

Dinsdag 19 Juni 2018


Publicis/Orange :
Assets :
video 'England' video teaser 'Japan' video 'Japan' video teaser video 'Panama' video teaser 'Tunisie' video 'Tunisie' video teaser 'England'
Credits :
Client : Orange
Contacts : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Stephanie Etienne, Isabelle Eygenraam, Simon Van Cauteren
Agency : Publicis Brussels
CD : Kwint De Meyer
CD : Willem De Wachter
Creation : Rom&John
Creation : François Massinon
Creation : Massimo De Pascale
Account Team : Filip Van Der Haegen, Axelle Gontier
Strategy : Jan Govaert
Connection Planner : Fiona Boyle
Film Production Company : Roses Are Blue
Director : Gijs Polspoel
DOP : Bas Van Hoof
TV Producer : Marc Van Buggenhout



Orange lanceerde begin deze week een social campagne om het Orange Unlimited-abonnement aan te prijzen. Met dat product, ook gekend als het Arend-abonnement, krijgen gebruikers toegang tot ongelimiteerde mobile data, belminuten en gratis smsjes, ook in het buitenland. Op deze manier genieten Belgische voetbalfans eender waar en wanneer van alles dat het WK te bieden heeft.

Om de campagne kracht bij te zetten, ging Orange in zee met Radja Nainggolan, de topvoetballer en Belgische cultheld die vanwege tactische redenen op zoek moest naar andere manieren om zijn ploegmaats bij de nationale ploeg te helpen. Het resultaat is een reeks ludieke filmpjes, geproduceerd door Roses Are Blue waarvan het eerste en tweede deel reeds online te bekijken zijn. Hierin zien we hoe Radja zich voorbereidt met zijn eigen versie van de Brabançonneen hoe hij supporters optrommelt om de Panamezen voor de wedstrijd te verzwakken.

Het PR-luik is van Lewis.






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier