SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/BMW : "BMW X2 Street Art Tours"

Vrijdag 11 Mei 2018


Air/BMW :
Assets :
website
Credits :
Client : BMW
Contacts : Wim Verbeurgt, Steven De Deyne
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
CD : Joeri Van Den Broeck
Head of Digital : Yann Balbaert
Creation : Ruben Van Maldeghem
Creation : Han Verschaeren
Creation : Frederik Maes
Strategy : Dieter Riemaeker
Connection Planner : Maxime Van Santen
Content Strategist : Jérôme Naif
Digital Producer : Greg Pin
Account Management : Ophélie Van Hagendoren, Matthias Roose
Digital Project Management : Emilie Seynaeve
Web Design : Simon Dehoux, Rémy Gustin
Web Development : Bruno Vergne, Olivier De Smet
Planning : Leen d’Hooghe
Media : Initiative
Film Production : Geronimo



Air komt met de ‘BMW X2 Street Art Tours’ voor de Duitse autofabrikant. Het gaat om wegtests die tegelijk een ontdekkingsparcours langs de vele creatieve parels bij de Belgische wegen vormen.
 
Voor de gelegenheid sloot BMW een partnerschap met Dzia, een street artist die akkoord ging om ambassadeur van de actie te worden. Tijdens de eerste fase worden diverse online kanalen gebruikt om iedereen op te roepen foto’s van mooie street art te uploaden op bmwx2streetart.be. Tijdens een tweede fase worden de beste inzendingen geselecteerd voor een ‘BMW X2 Street Art Tour’ doorheen de verschillende provincies; daarna zal dit soort tests gereserveerd kunnen worden.






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier