SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/BMW : "BMW X2 Street Art Tours"

Vrijdag 11 Mei 2018


Air/BMW :
Assets :
website
Credits :
Client : BMW
Contacts : Wim Verbeurgt, Steven De Deyne
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
CD : Joeri Van Den Broeck
Head of Digital : Yann Balbaert
Creation : Ruben Van Maldeghem
Creation : Han Verschaeren
Creation : Frederik Maes
Strategy : Dieter Riemaeker
Connection Planner : Maxime Van Santen
Content Strategist : Jérôme Naif
Digital Producer : Greg Pin
Account Management : Ophélie Van Hagendoren, Matthias Roose
Digital Project Management : Emilie Seynaeve
Web Design : Simon Dehoux, Rémy Gustin
Web Development : Bruno Vergne, Olivier De Smet
Planning : Leen d’Hooghe
Media : Initiative
Film Production : Geronimo



Air komt met de ‘BMW X2 Street Art Tours’ voor de Duitse autofabrikant. Het gaat om wegtests die tegelijk een ontdekkingsparcours langs de vele creatieve parels bij de Belgische wegen vormen.
 
Voor de gelegenheid sloot BMW een partnerschap met Dzia, een street artist die akkoord ging om ambassadeur van de actie te worden. Tijdens de eerste fase worden diverse online kanalen gebruikt om iedereen op te roepen foto’s van mooie street art te uploaden op bmwx2streetart.be. Tijdens een tweede fase worden de beste inzendingen geselecteerd voor een ‘BMW X2 Street Art Tour’ doorheen de verschillende provincies; daarna zal dit soort tests gereserveerd kunnen worden.






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier