SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/VOO : "La non-sélection pour la Coupe du Monde 2018"

Dinsdag 22 Mei 2018


Happiness/VOO :
Assets :
'EDITION SPÉCIALE : Découvrez la non-sélection officielle de VOO pour la Coupe du Monde 2018 !'
Credits :
Client : VOO
Contacts : Christophe Segaert, Delphine Lenel, Sophie Neirynck, Aude Vanstalle, Alexandra Esposito, Sébastien Ferrari
Agency : Happiness Brussels
Agency : Be Connect
Executive Creative Management : Karen Corrigan, Sabrina Bulteau
CD : Geoffrey Hantson
Creative Content Director : Barbara Dzikanowice
CD : Philippe Fass
Creation : Roxane Schneider
Creation : Pieter Claeys
Copy Fr : Yves Donceel
Group Account Director : Pascal Kemajou
Account Executive : Camille Martin-Schmets, Valentine Cossée
TV Producer VOO - Be TV : Cathy Watt
Motion : Remke Faber
Design : Antoine Ghisoland, Kassandra Donia









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier