SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade : "Brigitte Barbot"

Maandag 23 April 2018


mortierbrigade :
Assets :
website
Credits :
Agency : mortierbrigade
CD : Joost Berends
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Pieter Nijs
Creation : Yana Gestels
Creation : Jutta Callebaut
Managing Director : Evert Vermeire
Strategic Director : Vincent D'Halluin
Digital Strategic Planner : Laura Deknock
Producers : Eline Rousseau, Lore Meert
PR Manager : Anne-Cécile Collignon
Social : Jil Dockx, Jonas Van Bael
Digital Director : Pieter Nijs
Digital Project Manager : Jeroen De Bock
Design : Pieter Nijs, Yana Gestels, Steven Vanhercke
Development : Arnor D’Haenens, Sten Van den Bergh, Steven Vanhercke, Geoffrey Vandamme
Production : Initials L.A.
Photographer : Jef Boes



mortierbrigade est fier de présenter sa nouvelle collaboratrice : Brigitte Barbot. Bien plus qu'une simple Office Manager, Brigitte est une femme charmante, saine de… bot et d'esprit. Le nouveau site web de l'agence est entièrement conçu autour d'elle. Brigitte connaît la maison par cœur et guide les visiteurs à travers l'univers de l'agence. Et comme toute réceptionniste qui se respecte, elle a ses humeurs. Manquez-lui de respect et elle n’hésitera pas à vous le faire savoir. Last but not least, Brigitte est aussi maligne, puisqu'elle arrive même à identifier les visiteurs d'agences concurrentes pour leur adresser des messages personnalisés…

Joost Berends, Creative Director & Partner chez mortierbrigade : « C’est aussi l’occasion de faire un statement… Aujourd’hui, la majorité des bots ne sont pas d’une grande aide et ne sont certainement pas drôles. Ils ne créent donc que peu d’empathie avec les utilisateurs. Avec Brigitte, nous voulons montrer que la technologie seule n’est pas synonyme d’innovation. C’est uniquement couplée à la créativité que l’on peut produire quelque chose qui gagnera le cœur de l’audience. »






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier