SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade : "Brigitte Barbot"

Maandag 23 April 2018


mortierbrigade :
Assets :
website
Credits :
Agency : mortierbrigade
CD : Joost Berends
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Pieter Nijs
Creation : Yana Gestels
Creation : Jutta Callebaut
Managing Director : Evert Vermeire
Strategic Director : Vincent D'Halluin
Digital Strategic Planner : Laura Deknock
Producers : Eline Rousseau, Lore Meert
PR Manager : Anne-Cécile Collignon
Social : Jil Dockx, Jonas Van Bael
Digital Director : Pieter Nijs
Digital Project Manager : Jeroen De Bock
Design : Pieter Nijs, Yana Gestels, Steven Vanhercke
Development : Arnor D’Haenens, Sten Van den Bergh, Steven Vanhercke, Geoffrey Vandamme
Production : Initials L.A.
Photographer : Jef Boes



mortierbrigade est fier de présenter sa nouvelle collaboratrice : Brigitte Barbot. Bien plus qu'une simple Office Manager, Brigitte est une femme charmante, saine de… bot et d'esprit. Le nouveau site web de l'agence est entièrement conçu autour d'elle. Brigitte connaît la maison par cœur et guide les visiteurs à travers l'univers de l'agence. Et comme toute réceptionniste qui se respecte, elle a ses humeurs. Manquez-lui de respect et elle n’hésitera pas à vous le faire savoir. Last but not least, Brigitte est aussi maligne, puisqu'elle arrive même à identifier les visiteurs d'agences concurrentes pour leur adresser des messages personnalisés…

Joost Berends, Creative Director & Partner chez mortierbrigade : « C’est aussi l’occasion de faire un statement… Aujourd’hui, la majorité des bots ne sont pas d’une grande aide et ne sont certainement pas drôles. Ils ne créent donc que peu d’empathie avec les utilisateurs. Avec Brigitte, nous voulons montrer que la technologie seule n’est pas synonyme d’innovation. C’est uniquement couplée à la créativité que l’on peut produire quelque chose qui gagnera le cœur de l’audience. »






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier