SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Darwin/Spa : "Live like water"

Maandag 16 April 2018


Darwin/Spa :
Assets :
spot Tv
Credits :
Client : Spadel
Contacts : Dirk Van de Walle, Sophie Bryskère, Edwin van Dijken
Agency : darwin
Agency : J. Walter Thompson Amsterdam
CD : Raf De Smet
CD : Mateusz Mroszczak
Creation : Mathijs Bettens
Creation : Robin Dhondt
Creation : Steven de Vreese
Creation : Véronique Vier
Creation : Max Arlestig
Creation : Guney Soykan
Strategists : Karin De Bruyn, Wanda Kingma
Account Team : Hannelore Van Cauwenberghe, Sandra Demblon, Alewijn Dekker, Charlotte Lilly
Film Production Company : ADULT
Director : Casper Balslev
DOP : Grimm Vandekerckhove
Executive Producer : Tatiana Pierre
Producer : Niki Michiels
Production Manager : Charles Kinoo
Post-Producer : Eveline Welschen
Agency Producer : Anna Vanheukelom
Editors : Anders Jon, Koen Timmerman
Music : Sonicville
Sound Design : Roundhouse
Online : MOXY









INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier