SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Mini : "Driven by data.be"

Woensdag 18 April 2018


TBWA/Mini :
Assets :
website
Credits :
Client : MINI
Contacts : Inge Vervliet, Georges Pagalis, Stijn Vermeulen
Agency : TBWA\BRUSSELS
Account Team : Jasper Govaerts, Virginie Cuypers, Anouk Van Der Wallen
CD : Steven Janssens
CD Digital : Gert Pauwels
Creation : Diederik van Remoortere
Creation : Jeroen Govaert
Creation : Nigel Ooms
Creation : Melissa Janssen
Creation : Jérémie Goldwasser
Creation : Ad Van Ongeval
Creation : Arnaud Bouclier
Creation : Philip De Cock
Designers : Ruben Temmerman, Frederik Severijns, Sébastien Bontemps
Motion Designer : Federico Colella
Front-end Developer : Ruben Temmerman
Back-end Developer : Diederik Van Remoortere
Project Manager : Sam Sanders
Copywriters : Ann Vanminsel, Martin Collette, Nadine Claes, Sarah Pierrequin
Strategy : Anna Witkowska, Rindert Dalstra, Jolien Van Heyste
PR : Isabelle Verdeyen, Paulien Putman









INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier