SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Mini : "Driven by data.be"

Woensdag 18 April 2018


TBWA/Mini :
Assets :
website
Credits :
Client : MINI
Contacts : Inge Vervliet, Georges Pagalis, Stijn Vermeulen
Agency : TBWA\BRUSSELS
Account Team : Jasper Govaerts, Virginie Cuypers, Anouk Van Der Wallen
CD : Steven Janssens
CD Digital : Gert Pauwels
Creation : Diederik van Remoortere
Creation : Jeroen Govaert
Creation : Nigel Ooms
Creation : Melissa Janssen
Creation : Jérémie Goldwasser
Creation : Ad Van Ongeval
Creation : Arnaud Bouclier
Creation : Philip De Cock
Designers : Ruben Temmerman, Frederik Severijns, Sébastien Bontemps
Motion Designer : Federico Colella
Front-end Developer : Ruben Temmerman
Back-end Developer : Diederik Van Remoortere
Project Manager : Sam Sanders
Copywriters : Ann Vanminsel, Martin Collette, Nadine Claes, Sarah Pierrequin
Strategy : Anna Witkowska, Rindert Dalstra, Jolien Van Heyste
PR : Isabelle Verdeyen, Paulien Putman









INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier