SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Telenet : "The Good Flow"

Vrijdag 16 Maart 2018


TBWA/Telenet :
Assets :
spot Tv spot Tv spot Tv spot Tv spot Tv spot Tv spot Tv spot Tv radio radio radio digital video digital video
Credits :
Client : Telenet
Contacts : Nathalie Rahbani, Inge Debremaeker, Joris van Aken
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
Creation : Chiara De Decker
Creation : Paul Van Oevelen
Creation : Thomas De Vreese
Creation : Ann Vanminsel
Account Team : Isabel Broes, Charlotte Van Hoecke, Aubry Crock, Ellen Van Praet
Project Management : Ken Kools
Artbuyer : Elly Laureys
Radio Director : Raf Debraekeleer
Radio Producer : Veerle Van Melkebeke
Design : Christophe Liekens
Digital Design : Frederik Severijns
Motion Design : Vincent De Boeck
Media : PHD (Taylor Mulakilwa)









INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier