SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

LDV United/Special Olympics : "Dare To Sponsor"

Maandag 26 Maart 2018


LDV United/Special Olympics :
Assets :
'Dare To Sponsor' website poster banner Instagram Instagram Instagram
Credits :
Client : Special Olympics
Contacts : Zehra Sayin, Inge De Rouck
Agency : LDV United
CD : Kristof Snels
CD : Dennis Vandewalle
CD : Dries De bruyn
Creation : Thomas Thysens
Creation : Olaf Meuleman
Account Team : Innie Tran, Dimitri Mundorff
Strategy : Tomas Sweertvaegher, Lorien Verachtert
Design : Jeffrey Uten
Copy : Johan-Lou Verwimp
Developer : Yawuar Serna Delgado
Film Production Company : Caviar
Director : Norman Bates
Producers : Lauranne Crahay, Ilse Joye, Eva Van Riet
DOP : Bjorn Charpentier
Post Production Producer : Leslie Verbist
Image Post-Production Company : PIXMIX Studios
Editor : Maarten Verlinden
Grader : Veerle Zeelmaekers
Sound : Gregory Caron
Music : Pieter Van Dessel









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier