SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

LDV United/Special Olympics : "Dare To Sponsor"

Maandag 26 Maart 2018


LDV United/Special Olympics :
Assets :
'Dare To Sponsor' website poster banner Instagram Instagram Instagram
Credits :
Client : Special Olympics
Contacts : Zehra Sayin, Inge De Rouck
Agency : LDV United
CD : Kristof Snels
CD : Dennis Vandewalle
CD : Dries De bruyn
Creation : Thomas Thysens
Creation : Olaf Meuleman
Account Team : Innie Tran, Dimitri Mundorff
Strategy : Tomas Sweertvaegher, Lorien Verachtert
Design : Jeffrey Uten
Copy : Johan-Lou Verwimp
Developer : Yawuar Serna Delgado
Film Production Company : Caviar
Director : Norman Bates
Producers : Lauranne Crahay, Ilse Joye, Eva Van Riet
DOP : Bjorn Charpentier
Post Production Producer : Leslie Verbist
Image Post-Production Company : PIXMIX Studios
Editor : Maarten Verlinden
Grader : Veerle Zeelmaekers
Sound : Gregory Caron
Music : Pieter Van Dessel









INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier