SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Wunderman/MediaMarkt : "Gouden Pagina"

Donderdag 29 Maart 2018


Wunderman/MediaMarkt :
Assets :
video clip radio radio radio print
Credits :
Client : MediaMarkt
Contacts : Yannick de Bièvre, Davy Claeys, David Verleysen
Agency : WUNDERMAN
CD : Sam De Volder
Creation : Tijs Dejonckheere
Creation : Wout Geysen
Creation : Jan Denys
Creation : Jérôme Van Den Broeck
Copy : Tijs Dejonckheere, Wout Geysen, Jan Denys, Jérôme Van Den Broeck
Design & DTP : Nathalie Wlostowski, Charlotte Slegers, Anja Van den Broeck en Sebastien Greffe
RTV & Sound : Gunter Blokken, Tim Ruts, Annelies Deneckere, Andreas De Ridder en Menno Van Riet
Social : Mike Dobbelaere









INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier