SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Wunderman Antwerp/deSingel : "Stilte voor de storm"

Maandag 19 Maart 2018


Wunderman Antwerp/deSingel :
Assets :
'9 symfonische toporkesten' 'deSingel raakt - Wiener Philharmoniker' 'deSingel raakt - Deutsches Symphonie-Orchester Berlin' radio radio
Credits :
Client : deSingel
Contacts : Kristien Gerets, Katrijn De Wit, Jerry Aerts
Agency : WUNDERMAN
CD : Pieter Staes
CD : Manuel Ostyn
Creation : Bram Van Looveren
Copy : Bram Van Looveren, Joeri Quinet
AD : Bram Van Looveren
Strategy : Dimitri De Lauw
Account Team : Ine Mannaerts, Pauley Van Rixtel
Campaign Marketer : Sarra Mauquoi
Agency Producer : Caroline Van Ranst
Director : Ralf Demesmaeker
DOP : Hyun Degrande
Sound : Menno Van Riet, Geert Vermeersch (Klara)









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier