SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Quick : "Quick is van ons !"

Dinsdag 13 Maart 2018


Happiness/Quick :
Assets :
'Quick is van ons !' 45 sec 'Quick is van ons !' 30 sec
Credits :
Client : Quick, Burger Brands Belgium
Contacts : Dominique De Vogelaere, Dirk Lammens, Evelyn De Groeve
Agency : Happiness Brussels
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
Creative Coach : Katrien Bottez
Creation : Pieter Claeys
Creation : Roxane Schneider
Creation : Tom Galle
Copy Fr : Catherine Quadens
Agency Producer : Sophie Gunsbourg
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
Account Director : Pascal Kemajou
Account Team : Gitta De Vos, Valentine Reuse, Amber Verberckmoes
Film Production Company : Hamlet
Director : Robin Pront
Executive Producers : Ruben Goots, Jason Felstead
Producer : Fred Vrancken









INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier