SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus : "Nergens zoveel TV en dus nergens zo dichtbij, als bij Proximus"

Woensdag 7 Februari 2018


BBDO/Proximus :
Assets :
spot Tv 'voetbal' spot Tv 'Netflix' spot Tv 'Studio 100' 'Emojis are an illusion!'
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Alex Thoré, Sophie De Nys, Laurence Carion, Manoëlle Ballaux
Agency : BBDO Belgium
Digital Agency : JUST
CD : Jan Dejonghe
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Jan Schraeyen
Creation : Valentino Quarta
Copy Fr : Gregory Verheyleweghen
Social Creatives : Nicolas Van Gucht, Britt De Valck
Strategy : Sofie Verstreken
Account Team : Audrey Semal & Aurélie Thollebeek
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove & Renée Vermeire
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Editor : Neil Skeet
Film Production Company : Ristretto
Director : Indra Siera
Producer : Lies Bronselaer, Matthias Schellens
Post-Production : Moxy
Sound : Sonicville
Music : Phile Bokken
Producer : Sandy Leemans









INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier