SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus : "Nergens zoveel TV en dus nergens zo dichtbij, als bij Proximus"

Woensdag 7 Februari 2018


BBDO/Proximus :
Assets :
spot Tv 'voetbal' spot Tv 'Netflix' spot Tv 'Studio 100' 'Emojis are an illusion!'
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Alex Thoré, Sophie De Nys, Laurence Carion, Manoëlle Ballaux
Agency : BBDO Belgium
Digital Agency : JUST
CD : Jan Dejonghe
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Jan Schraeyen
Creation : Valentino Quarta
Copy Fr : Gregory Verheyleweghen
Social Creatives : Nicolas Van Gucht, Britt De Valck
Strategy : Sofie Verstreken
Account Team : Audrey Semal & Aurélie Thollebeek
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove & Renée Vermeire
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Editor : Neil Skeet
Film Production Company : Ristretto
Director : Indra Siera
Producer : Lies Bronselaer, Matthias Schellens
Post-Production : Moxy
Sound : Sonicville
Music : Phile Bokken
Producer : Sandy Leemans









INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier