SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Telenet Play : "Ongegeneerd Kijkplezier"

Maandag 12 Februari 2018


TBWA/Telenet Play :
Assets :
'samsonseks' 'Voxpop 'Samsonseks' Wat is dat? Pedro Elias voor Telenet Play 'Ongegeneerd Kijkplezier'' 'Voxpop 'serie cheating' wat is dat? Pedro Elias voor Telenet Play 'Ongegeneerd Kijkplezier'' radio 'serie cheat' radio 'wc' radio 'binge'
Credits :
Client : Telenet Play
Contacts : Isabelle Maselis, Marilyn Debisschop, Nathalie Rahbani
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
Planning : Karen De Weerdt, Katrien De Craecker
Creation : Régine Smetz
Creation : Chiara De Decker
Creation : Geert Feytons
Account Team : Jonas Moors, Elke Piron
Photographer : Tom Hull
Art Buyer : Elly Laureys
Photo Production : Initials LA
Radio Director : Raf Debraekeleer
Radio Producer : Veerle Van Melkebeke
Design : Olivier Verbeke
Digital Design : Federico Colella
Director Vox pops : Toon Vandenbranden
TV Producer Vox pops : Lore Desmet
Post-Producer Vox pops : Geneviève Paindaveine
Monteur Vox pops : Tom Syryn
Producer Banners : Stijn Punie
Banners Development : Kristof Massoels, Tim Kaelen
Studio : Caroline Stiernet
Media Agency : PHD (Taylor Mulakilwa)









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier