SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/McDonald's : "50 years unchanged"

Vrijdag 5 Januari 2018


TBWA/McDonald's :
Assets :
website 'Big Mac - 50 years unchanged'
Credits :
Client : McDonald's
Contacts : Laurence Anckaert, Stijn Heytens, Segolène de Chestret, Kristof Vanonckelen, Athina Manirakiza
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : David Maertens
Creation : Thomas Driesen
Social Creation : Melissa Janssens, Federico Colella
Design : Vincent De Boeck
Account Management : Soraya Hellara, Virginie Hayet, Geert Potargent
Strategy : Audrey Dahmen, Rindert Dalstra, Aurelie Russanowski
Web : Jeroen Govaert, Ruben Temmerman, Diederik Van Remoortere, Stijn Mertens
Studio : Annick Cohen
RTV Producer : Toon Vandenbranden & Mieke Vandewalle
Film Production Company : SAKE
Executive Producer : Mieke Vandewalle
Producer : Joop Haesen (Cartel)
Director : Jeroen Mol
DOP : David Doom
Post-Production : SAKE
Offline Edit : Jeroen Mol
Online Edit : Xavier Pouleur
Sound Engineer : Jan Pollet
Colorgrading : Joost Van Kerckhove









INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier