SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/McDonald's : "50 years unchanged"

Vrijdag 5 Januari 2018


TBWA/McDonald's :
Assets :
website 'Big Mac - 50 years unchanged'
Credits :
Client : McDonald's
Contacts : Laurence Anckaert, Stijn Heytens, Segolène de Chestret, Kristof Vanonckelen, Athina Manirakiza
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : David Maertens
Creation : Thomas Driesen
Social Creation : Melissa Janssens, Federico Colella
Design : Vincent De Boeck
Account Management : Soraya Hellara, Virginie Hayet, Geert Potargent
Strategy : Audrey Dahmen, Rindert Dalstra, Aurelie Russanowski
Web : Jeroen Govaert, Ruben Temmerman, Diederik Van Remoortere, Stijn Mertens
Studio : Annick Cohen
RTV Producer : Toon Vandenbranden & Mieke Vandewalle
Film Production Company : SAKE
Executive Producer : Mieke Vandewalle
Producer : Joop Haesen (Cartel)
Director : Jeroen Mol
DOP : David Doom
Post-Production : SAKE
Offline Edit : Jeroen Mol
Online Edit : Xavier Pouleur
Sound Engineer : Jan Pollet
Colorgrading : Joost Van Kerckhove









INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier