SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/McDonald's : "50 years unchanged"

Vrijdag 5 Januari 2018


TBWA/McDonald's :
Assets :
website 'Big Mac - 50 years unchanged'
Credits :
Client : McDonald's
Contacts : Laurence Anckaert, Stijn Heytens, Segolène de Chestret, Kristof Vanonckelen, Athina Manirakiza
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : David Maertens
Creation : Thomas Driesen
Social Creation : Melissa Janssens, Federico Colella
Design : Vincent De Boeck
Account Management : Soraya Hellara, Virginie Hayet, Geert Potargent
Strategy : Audrey Dahmen, Rindert Dalstra, Aurelie Russanowski
Web : Jeroen Govaert, Ruben Temmerman, Diederik Van Remoortere, Stijn Mertens
Studio : Annick Cohen
RTV Producer : Toon Vandenbranden & Mieke Vandewalle
Film Production Company : SAKE
Executive Producer : Mieke Vandewalle
Producer : Joop Haesen (Cartel)
Director : Jeroen Mol
DOP : David Doom
Post-Production : SAKE
Offline Edit : Jeroen Mol
Online Edit : Xavier Pouleur
Sound Engineer : Jan Pollet
Colorgrading : Joost Van Kerckhove









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier