SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Decathlon : "The Sportable Gift Wrap"

Dinsdag 2 Januari 2018


BBDO/Decathlon :
Assets :
'The Sportable Gift Wrap'
Credits :
Client : Decathlon
Contacts : Luk De Meester
Agency : BBDO Belgium
CCO : Isabel Peeters
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Gertjan De Smet
Creation : Frederik Clarysse
Copy : Frederik Clarysse
Production Lead : Patricia Van De Kerckhove
Production Director : Hans Bos
Account Director : Diane Vandebroek
War Team : Renée Vermeire, Klaartje Galle, Evelyn Savels, Jovi Verheyen, Axelle Cannaert, Lore Desmet, Pauline Verboomen, Emmy Haegeman, Karine Uytterhoeven
Strategic Planner : Michael D'hooge
Design : Elena Haniotakis, Davy Dooms, Gertjan De Smet
Final Art : Lut Van Lombeek
Production Company : Decathlon Belgium
Textile Printing Company : Printcity Hasselt
Digital Printing Company : Chapo
Video Producer : Ilona Vanouplines
Video Editor : Valentin Taminiau









INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier