SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Decathlon : "The Sportable Gift Wrap"

Dinsdag 2 Januari 2018


BBDO/Decathlon :
Assets :
'The Sportable Gift Wrap'
Credits :
Client : Decathlon
Contacts : Luk De Meester
Agency : BBDO Belgium
CCO : Isabel Peeters
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Gertjan De Smet
Creation : Frederik Clarysse
Copy : Frederik Clarysse
Production Lead : Patricia Van De Kerckhove
Production Director : Hans Bos
Account Director : Diane Vandebroek
War Team : Renée Vermeire, Klaartje Galle, Evelyn Savels, Jovi Verheyen, Axelle Cannaert, Lore Desmet, Pauline Verboomen, Emmy Haegeman, Karine Uytterhoeven
Strategic Planner : Michael D'hooge
Design : Elena Haniotakis, Davy Dooms, Gertjan De Smet
Final Art : Lut Van Lombeek
Production Company : Decathlon Belgium
Textile Printing Company : Printcity Hasselt
Digital Printing Company : Chapo
Video Producer : Ilona Vanouplines
Video Editor : Valentin Taminiau









INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier