SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Gutzandglory : "The Last Telegram"

Vrijdag 29 December 2017


Gutzandglory :
Assets :
logo baseline website website telegram
Credits :
Agency : GutzandGlory
Contacts : Wolfgang Florizoone, Justine Wittoek
Account Team : Justine Wittoek, Inez Schoenaers
Social Media Manager : Luba Karpova
CD : Kris Lenaers
Creation : Ariane Floderer
Creation : Gilles André
Design : Pim Myten
Digital Production : Ruben Ally



Op 29 december 2017 blies het telegram, een van de oudste communicatiemiddelen in België, zijn laatste adem uit. Om dat passend te vieren heeft Gutzandglory het initiatief genomen om een ​​laatste eerbetoon te brengen aan deze illustere manier van communiceren. Ter gelegenheid van de eindejaarswensen heeft het bureau zijn contacten de mogelijkheid geboden om de geschiedenis in te gaan door een van de laatste 100 telegrammen, genummerd en ondertekend, naar een bestemmeling naar keuze te sturen. De actie ‘The Last Telegram’ stond hen toe hun berichten op te nemen via een speciaal ontwikkeld platform.






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier