SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Gutzandglory : "The Last Telegram"

Vrijdag 29 December 2017


Gutzandglory :
Assets :
logo baseline website website telegram
Credits :
Agency : GutzandGlory
Contacts : Wolfgang Florizoone, Justine Wittoek
Account Team : Justine Wittoek, Inez Schoenaers
Social Media Manager : Luba Karpova
CD : Kris Lenaers
Creation : Ariane Floderer
Creation : Gilles André
Design : Pim Myten
Digital Production : Ruben Ally



Op 29 december 2017 blies het telegram, een van de oudste communicatiemiddelen in België, zijn laatste adem uit. Om dat passend te vieren heeft Gutzandglory het initiatief genomen om een ​​laatste eerbetoon te brengen aan deze illustere manier van communiceren. Ter gelegenheid van de eindejaarswensen heeft het bureau zijn contacten de mogelijkheid geboden om de geschiedenis in te gaan door een van de laatste 100 telegrammen, genummerd en ondertekend, naar een bestemmeling naar keuze te sturen. De actie ‘The Last Telegram’ stond hen toe hun berichten op te nemen via een speciaal ontwikkeld platform.






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier