SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/ING : "The best things in life are free"

Vrijdag 22 December 2017


mortierbrigade/ING :
Assets :
'De beste dingen in het leven zijn gratis'
Credits :
Creation : Sven Van Hooydonck
Head of Production : Charlotte Coddens
Account Director : Tom Verhoeven
Strategy : Dorien Mathijssen
Producer : Lisa De Roeck
PR Manager : Anne-Cécile Collignon
Social : Jonas Van Bael
DTP : Vito Latorrata
Digital Director : Pieter Nijs
Digital Project Manager : Melissa Tack
Design : Pieter Nijs
Film Production Company : Czar
Director : Kristoffer Borgli
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
Servicing Production Cy : With Milk
DOP : Havard Byrkjeland
Grading : Joost Van Kerckhove
VFX : Robin De Praetere
Post-Production : Czar
Editor : Alain Dessauvage
Soundstudio : Sonicville
Sound Engineer : Christophe Gérard
Client : ING
Contacts : Nathalie Ducène, Lotte De Wael
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : Danny Vissers









INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier