SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

These Days/MediaMarkt : "Game of Torrents"

Dinsdag 12 December 2017


These Days/MediaMarkt :
Assets :
'subtitles' social
Credits :
Client : MediaMarkt
Contacts : Yannick De Bièvre
Agency : These days
CD : Manuel Ostyn
CD : Pieter Staes
CD : Werner van Reck
Creation : Arjen Tarras
Creation : Kasper Janssens
Account Team : Tom Thijs, Ena Stevens
Producer : Ingeborg Van Hoof
Editor : Andreas De Ridder, Tim Ruts
DOP : Pieter Neirynck
Sound Design : Menno van Riet
Digital Expert : Giele Cools, Stephanie Groven



‘Game of Thrones’ is de vaakst illegaal gedownloade serie uit de geschiedenis. Het laatste seizoen brak dit jaar alweer alle records. Op basis van dit gegeven werkte These Days een unieke campagne uit voor MediaMarkt. Dat deed het via online aangepaste ondertitels. Als piraten naar de gekraakte bestanden kijken, krijgen ze ondertitels te zien die zich rechtstreeks tot hen richten en hun aandacht vestigen op hun illegale downloadpraktijken. MediaMarkt stelt hun dan een wettelijke oplossing voor in de vorm van de beste series voor crimineel lage prijzen. Om de druk nog wat op te voeren werden er zelfs spoilers toegevoegd.
 
Er werden ook alternatieve ondertitels gepost voor ‘The Walking Dead’, ‘Vikings’, ‘Suits’, ‘Arrow’, ‘Flash’ en ‘The Big Bang Theory’. Alles werd al meer dan 8000 keer gedownload. De actie en de promoties worden ondersteund via een video op de sociale netwerken. Daarin zien we een die hard fan van illegale downloads anoniem getuigen over zijn verslaving. Uiteindelijk biedt MediaMarkt hem een helpende hand.






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier