SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Slotomania : "Why it's OK to play"

Woensdag 25 Oktober 2017


Happiness/Slotomania :
Assets :
platform 'It’s always okay to play Slotomania' '1:57 AM' '2.36 AM' '2:40 AM' '7:11 AM' '10:41 AM' '12:21 PM' '3:14 PM' '9:24 PM' '2:20 AM' full credits
Credits :
Client : Playtika
Contacts : Ofer Kinberg, Mattan Levin, Mickey Sonnino, Sharon Tzvielli, Eyal Argon, Or Reznitsky
Agency : Happiness Brussels
CEO : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
Chief Innovation Officer : Kris Hoet
Managing Director : Elke Janssens
Group Account Director : Hans Smets
Account Executive : Marlen Fernandez Pando
CD : Niels Sienaert
CD : Tim Schoenmaeckers
Creation : Pieter Claeys
Creative Content Director : Barbara Dzikanowice
Strategic Planner : Eline Goethals
Digital Producer : Tuyet Hoang
Graphic Designer : Dries Lauwers
Senior Graphic Designer : Frederik Draulans
Motion Designer : Remke Faber, Seth Michielsen









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier