SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Slotomania : "Why it's OK to play"

Woensdag 25 Oktober 2017


Happiness/Slotomania :
Assets :
platform 'It’s always okay to play Slotomania' '1:57 AM' '2.36 AM' '2:40 AM' '7:11 AM' '10:41 AM' '12:21 PM' '3:14 PM' '9:24 PM' '2:20 AM' full credits
Credits :
Client : Playtika
Contacts : Ofer Kinberg, Mattan Levin, Mickey Sonnino, Sharon Tzvielli, Eyal Argon, Or Reznitsky
Agency : Happiness Brussels
CEO : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
Chief Innovation Officer : Kris Hoet
Managing Director : Elke Janssens
Group Account Director : Hans Smets
Account Executive : Marlen Fernandez Pando
CD : Niels Sienaert
CD : Tim Schoenmaeckers
Creation : Pieter Claeys
Creative Content Director : Barbara Dzikanowice
Strategic Planner : Eline Goethals
Digital Producer : Tuyet Hoang
Graphic Designer : Dries Lauwers
Senior Graphic Designer : Frederik Draulans
Motion Designer : Remke Faber, Seth Michielsen









INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier