SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Brussels Airlines : "The united flags"

Vrijdag 28 Juli 2017


TBWA/Brussels Airlines :
Assets :
in situ video in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ
Credits :
Client : Brussels Airlines
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Thomas Driesen
Creation : David Maertens
Account Team : Gert Potargent, Marko Van Dijck



Met de bekende party flights brengt Brussels Airlines elk jaar feestgangers van over heel de wereld naar Tomorrowland. Voor hun 15de verjaardag wou de Belgische luchtvaartmaatschappij the extra mile gaan. De Unified Flags werden gecreeërd. Een unieke reeks nieuwe vlaggen die telkens gebaseerd zijn op twee bestaande nationale vlaggen. Een letterlijke samensmelting van landen dus.

Het design van de vlaggen is gebaseerd op de 37 verschillende nationaliteiten van de passagiers van de Tomorrowland-vluchten van Brussels Airlines. Deze nationale vlaggen werden gecombineerd met andere nationaliteiten van Tomorrowland-festivalgangers. Bij de Unified Flags zijn heel wat Belgische combinaties zoals een prachtige Belgisch-Zweedse vlag of een Belgisch-Argentijns ontwerp. Maar ook een aantal opvallende internationale combinaties zoals de Japans-Russische vlag of  de Amerikaans-Mexicaanse vlag. Opdracht bij elke Unified Flag is om op zoek te gaan naar een festivalganger met de nationaliteit die past bij jou en jouw vlag. Wie samen een foto neemt en deelt op Instagram maakt kans op een reis om elkaar na het festival opnieuw op te zoeken.






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier