SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Libelle en BBDO lanceren nieuwe vakantiebestemming… in eigen land

Donderdag 20 Juli 2017


Libelle en BBDO lanceren nieuwe vakantiebestemming… in eigen land
Assets :
website print 'postkaart' print 'Le-zen' print 'postkaart' print 'Oostende' print 'muziekbos' 'holiday teaser trailer' postcard out of office reply social 'Grensbord' 'Grensbord'
Credits :
Client : Libelle
Contact : An Vandeveken
Agency : BBDO Belgium
Client Services Director : Isabel Peeters
CD : Klaartje Galle
Creation : Frederik Clarysse
Creation : Gertjan De Smet
Graphic Design : Elena Haniotakis, Christophe Malotaux, Gertjan De Smet
Account Team : Lore Desmet, Magalie Herssens
Agency Producer : Thérèse Deru, Renée Vermeire, Patricia Van De Kerckhove
Film Production Company : Plug n’ Play
Photographer : Guy Kokken
Social : Gertjan De Smet, Frederik Clarysse, Kim Leunen, Britt De Valck
RTV Producer : Jasper Heldenbergh, Jasper.vanhauwaert

Elk jaar gaan we weer op zoek naar de mooiste vakantiebestemming. Het buitenland lijkt vaak zó evident, dat een zomer in eigen land niet eens in ons opkomt. Nochtans heeft zo'n zomervakantie in België heel wat te bieden. 

Daarom lanceert Libelle deze zomer een nieuwe vakantiebestemming: “Libelgië”. Via een redactioneel digitaal content platform laat Libelle haar lezeressen een hele zomer lang kennismaken met het beste wat ons land te bieden heeft. Zo kunnen ze een onvergetelijke dichtbij-vakantie beleven. Thuis, met familie, vrienden of het gezin. De campagne speelt in op de “staycation” trend, die steeds populairder wordt.

Libelgië, dat wordt dé vakantiebestemming van 2017 !

Op libelle.be/libelgië ontdekken lezeressen de heerlijkste lokale gerechten, verborgen plekjes, verrassende dagtrips en tips waarmee ze zelfs van hun eigen tuin een idyllische vakantieplek kunnen maken. 
 
Dit redactionele concept wordt uiteraard breed gecommuniceerd via verschillende touchpoints. 
 
Zo kreeg de nieuwe vakantiebestemming haar eigen holiday teaser trailer op sociale media en een “out on holiday reply” waarmee je jouw email kan instellen wanneer je erop uittrekt.
 
Beeldmateriaal in print advertenties en banners doet je op het eerste zicht denken aan tropische vakantiebestemmingen, maar zet echter enkele verrassende Belgische bestemmingen op een originele manier in de kijker.
 
Via de bpost app is het mogelijk je eigen postkaartjes vanuit Libelgië te sturen, met op de voorzijde een zelfgenomen foto die weerspiegelt hoe jij je vakantie in eigen land doorbrengt.
 
En last but not least wordt de Belgische grens uitgerust met een officieel grensbord van Libelgië. Wie de locatie ervan als eerste weet te vinden en een selfie met het bord neemt wint een weekendverblijf in het prachtige “Le-zen”.






INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier