SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/Delhaize : "645 bio producten, daar gaan we voor"

Woensdag 7 Juni 2017


Air/Delhaize :
Credits :
Client : Delhaize
Contacts : Aude Mayence, Stéphanie Maenhoudt, Charlotte Chaidron
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
CD : Joeri Van Den Broeck
CD : Dieter De Ridder
Associate CD : Sophie Norman
Creation : Jean-Marc Wachsmann
Creation : Benoit Hilson
Account Team : Dominique Libermann, Hafsa Smouni
Graphic Designers : Julie Taziaux, Hervé Pinte
Studio : Denis Haillez, François-Olivier De Deyn
Media : Clear Channel
Production : Hecht



Delhaize biedt vandaag 645 biologische producten aan. Om de grootte van dit aanbod en zijn engagement aangaande bio in de verf te zetten beslisten de retailer en zijn bureau om het simpelweg te tonen aan iederen. Het duo printte voor elk bioproduct een 2m²-affiche met daarop een packshot. Elke affiche was genummerd. De begeleidende boodschap luidt ‘645 bioproducten, daar gaan we voor’. De campagne werd gevoerd in samenwerking met Clear Channel.






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier