SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus : 'Festival', 'Roaming'

Woensdag 14 Juni 2017


BBDO/Proximus : 'Festival', 'Roaming'
Assets :
'festival' 'roaming'
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Alex Thoré, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Manoëlle Ballaux, Pieter Herman
Agency : BBDO Belgium
CD : Jan Dejonghe
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Nicolas Van Gucht
Creation : Louise Cornet
Creation : Jonas Michiels
Strategy : Sofie Verstreken
Account Team : Nathalie Lemmer, Audrey Semal, Aurélie Thollebeek
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove, Renée Vermeire
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Editor : Neil Skeet
Digital Agency : JUST
Film Production Company : Cartel
Director : Jan Boon
Producers : Joop Haesen, Fred Vrancken
Postproduction : Moxy
Sound : Sonicville
Music : Phile Boke
Producer : Sandy Leemans









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier