SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness stopt bijna de tijd voor Bru

Vrijdag 2 Juni 2017


Happiness stopt bijna de tijd voor Bru
Assets :
spot Tv
Credits :
Client : Bru (Spadel)
Contacts : Dirk Van de Walle, Sophie Bryskere, Charlotte Giroud, Ann-Sophie Parmentier
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
Group Account Director : Nathalie Marchand
Account Executive : Léonie Bourguignon, Camille Martin-Schmets
Creation : Lionel Fays
Creation : Laurie Lacourt
Creation : Catherine Hermans
AD : Michel Simos
Copy Fr : Stéphane Opdenbosch, Catherine Quadens
Copy Nl : Caro Soons
Agency Producer : Sophie Gunsbourg
Film Production Company : Hellostranger
Director : Elisha Smith-Leverock
DOP : Sacha Wiernik
Post-Production : Nozon
Music & Sound Design : Nicolas Vandooren, Sonic Music
VO : Sonicville
Graphic Design : Lisa Leloux, Emilie Wauthelet
Découvertes Perlées : EPONYM

Happiness stond in voor een eerste imagocampagne voor Bru, na de winst van het communicatiebudget in maart 2016. De spot herpositioneert het beroemde parelende water van de Spadel-groep op een verfrissende manier, zonder het glorierijke verleden van het merk links te laten liggen.



“Deze nieuwe campagne vertrekt van een eenvoudig insight ‘Iedereen wil de tijd vertragen’. Aangezien het water van Bru zijn tijd neemt om natuurlijk te parelen, is het hét perfecte water om er de tijd bij te nemen. En als er ergens een plek is om dat te doen in ons oh zo druk bestaan, is het wel aan tafel”, aldus Philippe Fass, CD van Happiness.
 
De spot, die geregisseerd werd door Elisha Smith-Leverock en geproduceerd werd door Hellostranger, toont een tafel, vrienden en een heerlijke maaltijd. Kortom, op het eerste zicht, niets nieuws . Maar dan merk je al snel dat dit gezellig moment in slow motion verloopt, terwijl de wereld buiten de tafel verder raast aan de normale snelheid. 
 
Dit nieuwe concept ‘Tafels/Tijd’ wordt gecommuniceerd via de tv-spot en via de sociale media (Facebook, Instagram) die beheerd worden door Happiness”, aldus Fass. “Daarnaast loopt een nieuwe activeringsactie: de bekende ‘Bru Parelende Tafels’ werden omgetoverd tot de ‘Parelende Ontdekkingen van Bru’. Tijdens deze wandelingen gaan de gasten op ontdekking in de Ardennen waarna ze samen aan tafel gaan op een unieke plaats. Een andere manier om de tijd te nemen voor mooie ontdekkingen en gezellige momenten… aan tafel.”
 
We vermelden nog dat er vier ‘tafelacties’ op het programma staan tot december 2017, telkens op een andere plaats: ‘Het zomert aan tafel’, ‘Beleef de smaak van de herfst’, ‘Proeven van het winterse bos’ en ‘Breng de lente op smaak’. De inschrijvingen gebeuren op de mini-website.
 






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier