SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

These Days/MediaMarkt : "Happy 15"

Woensdag 17 Mei 2017


These Days/MediaMarkt :
Assets :
spot Tv social livestream 1495102540_1495102389-mmzine-print9.jpg
Credits :
Client : MediaMarkt
Agency : These days
Account Team : Ena Stevens, Tom Thijs
CD : Werner Van Reck
Creation : Patrick Vermeylen
Creation : Jan Denys
Design Direction : Max Heirbaut, Sebastien Greffe
Design : Nathalie Wlostowski
Producer : Marlies Neudt
Production : The Breakfast Club & Who Killed Joe



Naar aanleiding van 15 jaar MediaMarkt ontwikkelde These Days een verjaardagscampagne. Op het menu: taarten die gemaakt zijn met de producten die in de winkel te vinden zijn. Het geheel werd gefilmd en in tv-spots, printadvertenties, content op de web shop en op sociale media (via Facebook Live) vorm gegeven. Er werden mensen uitgenodigd die de taarten rechtstreeks mochten proeven op Facebook Live. Wie kon raden in hoeveel tijd de taart was opgegeten, won het product in kwestie. In de volgende weken worden klanten ook verrast in de lokale winkels. 






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier