SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

These Days/MediaMarkt : "Happy 15"

Woensdag 17 Mei 2017


These Days/MediaMarkt :
Assets :
spot Tv social livestream 1495102540_1495102389-mmzine-print9.jpg
Credits :
Client : MediaMarkt
Agency : These days
Account Team : Ena Stevens, Tom Thijs
CD : Werner Van Reck
Creation : Patrick Vermeylen
Creation : Jan Denys
Design Direction : Max Heirbaut, Sebastien Greffe
Design : Nathalie Wlostowski
Producer : Marlies Neudt
Production : The Breakfast Club & Who Killed Joe



Naar aanleiding van 15 jaar MediaMarkt ontwikkelde These Days een verjaardagscampagne. Op het menu: taarten die gemaakt zijn met de producten die in de winkel te vinden zijn. Het geheel werd gefilmd en in tv-spots, printadvertenties, content op de web shop en op sociale media (via Facebook Live) vorm gegeven. Er werden mensen uitgenodigd die de taarten rechtstreeks mochten proeven op Facebook Live. Wie kon raden in hoeveel tijd de taart was opgegeten, won het product in kwestie. In de volgende weken worden klanten ook verrast in de lokale winkels. 






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier