SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus : "Altijd dichtbij"

Donderdag 20 April 2017


BBDO/Proximus :
Assets :
spot Tv 'Chinees' spot Tv 'Ik leef nog' radio 'happy house' radio 'kwaliteit'
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Alex Thoré, Sophie De Nys, Laurence Carion, Emmanuelle Puttemans & Manoëlle Ballaux
Agency : BBDO Belgium
CD : Jan Dejonghe
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Frederik Clarysse
Creation : Nicolas Van Gucht
Creation : Gregory Verheyleweghen
Creation : Gertjan De Smet
Creation : Jonas Michiels
Strategy : Sofie Verstreken
Account Team : Nathalie Lemmer, Hanne Demedts & Gill Cauwenberg
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove & Renée Vermeire
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Editor : Jasper Heldenbergh & Neil Skeet
Film Production Company : ADULT
Director : Fien Troch
Producers : Tatiana Pierre, Brechje Depourcq, Eveline Welschen
Post-Production : The Fridge
Sound : Sonicville
Radio Production Company : Sonicville
Music : Phile Bokken, Christophe Gerard
Producer : Sandy Leemans
Digital Agency : Just









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier