SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus : "Altijd dichtbij"

Donderdag 20 April 2017


BBDO/Proximus :
Assets :
spot Tv 'Chinees' spot Tv 'Ik leef nog' radio 'happy house' radio 'kwaliteit'
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Alex Thoré, Sophie De Nys, Laurence Carion, Emmanuelle Puttemans & Manoëlle Ballaux
Agency : BBDO Belgium
CD : Jan Dejonghe
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Frederik Clarysse
Creation : Nicolas Van Gucht
Creation : Gregory Verheyleweghen
Creation : Gertjan De Smet
Creation : Jonas Michiels
Strategy : Sofie Verstreken
Account Team : Nathalie Lemmer, Hanne Demedts & Gill Cauwenberg
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove & Renée Vermeire
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Editor : Jasper Heldenbergh & Neil Skeet
Film Production Company : ADULT
Director : Fien Troch
Producers : Tatiana Pierre, Brechje Depourcq, Eveline Welschen
Post-Production : The Fridge
Sound : Sonicville
Radio Production Company : Sonicville
Music : Phile Bokken, Christophe Gerard
Producer : Sandy Leemans
Digital Agency : Just









INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier