SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen: "I'm still here"

Dinsdag 11 April 2017


DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen:
Assets :
'André' 'Patriek' 'Ingrid' 'Ikbenernog.be' radio 'Ingrid' radio 'Patriek' radio 'André' radio 'Johan'
Credits :
Contacts : Hilde Lamers, Laura Weyns
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Kenn Van Lijsebeth
Account Team : Sylvie De Couvreur, Silvie Erzeel, Anneleen Vande Voorde
Photographer : Dieter Hautman
PR : Kenn Van Lijsebeth
Graphic Designer : Wietse De Ridder
Development : Christophe Gesquière
Digital Producer : Adeline Andre
Radio Production Company : Raygun
Music Composer : Peter Baert
Producer & Coach : Liesbeth Demolder, Toon Jansegers
Sound Engineer : Mathias Lewis
Film Production Company : Landvogel
DOP : Tiele Mulier
Executive Producer : Thomas Cassiers
Producer : Yannick Verdonck
Offline Edit : Tom Syryn
Glenn Renard : Glenn Renard
Client : Alzheimer Liga Vlaanderen
Special thanks to : Expertisecentrum Paradox, VZW Het Ventiel, Liesbeth Demolder (Raygun), Thomas Cassiers (Landvogel), Annemie Pauwels (VAR)









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier