SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Darwin/Spa: "Het leven van de druppel"

Maandag 6 Februari 2017


Darwin/Spa:
Assets :
'Het leven van de druppel'
Credits :
Client : Spadel
Contacts : Dirk Van de Walle, Stefan De Clercq, Edwin van Dijken, Sophie Bryskère
Agency : darwin
Agency : J. Walter Thompson Amsterdam
CD : Raf De Smet
CD : Bas Korsten
Creation : Raf De Smet
Creation : Véronique Vier
Creation : Fred Lambin
Creation : Tim de Waard
Creation : Daniel Samama
Strategy : Jef Raeman, Margot Bouwman
Producer : Anna Vanheukelom
Account Team : Hannelore Van Cauwenberghe, Chloé de Hoffmann, Alewijn Dekker, Charlotte Lilly
Film Production Company : Lovo
Director : Stian Smestad
DOP : Bjorn Charpentier
Editor : James Rosen
Producer : Chou-Jung Kuo
Executive Producer : Bert Brulez
Post-Production & Visual Effects : Digital District Paris
Producer : Lolet Ong
VFX Supervisor : Arthur Lemaitre
Grading : Didier Lefouest
Music : Peter Baert - Raygun
Sound : Mediamonks Stockholm - Raygun
Media Agency : Space









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier