SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA doet meer voor Telenet

Vrijdag 16 December 2016


TBWA doet meer voor Telenet
Assets :
spot TV 'Mr. More' Messenger 'Mr. More' more game
Credits :
Client : Telenet
Contacts : Femke De Roo, Filip Nuyts, Kris Bloemen, Jorgen Vranken, Inge Van Der Haegen, Marijke Vissers
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
CD : Gert Pauwels
CD : Bout Holthof
Creation : Tony Naudts-Ducene
Creation : Paul Van Oevelen
Creation : Peter Souter
Creation : Chiara De Decker
Creation : Greg van Buggenhout
Creation : Ann Vanminsel
Creation : Derek Brouwers
Creation : Jeroen Govaerts
Creation : Sven Pede
Creation : Louise Windels
Account Team : Jochen De Greef, Joachim François, Max Fauconnier, Virginie Hayet
Strategy : Rindert Dalstra, Bert Denis, Gunther Van Lany
Designer : Hendrik Everaerts, Estelle Vanduynslaeger, Vincent De Boeck
TV Poducer SAKE : Mieke Vandewalle, Cindy De Mooter
Director : Joe Vanhoutteghem
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
DOP : Menno Mans
Post-Production Cy : Czar & SAKE
Editor : Dieter Diependaele
VFX Projection Operators : Stijn Van Assche, Robin De Praetere
VFX Projection Dragon : Jan Snoekx - Xiola
Online Editor : Enzo Piccinato
Grading : Joost Van Kerckhove
Music : Tim Vanhamel
Sound : Jan Pollet
Mediabuying PhD : David Driesmans
Technical Director : Stijn Dupas
Digital Project Manager : Wannes Vermeulen
Recommendation Engine : Froomle
Designer : Victor Wilmot & Olivier Verbeke, Hendrik Everaerts, Estelle Vanduynslaeger, Vincent De Boeck

TBWA Brussels eindigt het jaar in schoonheid met een nieuwe, uitstekende campagne voor Play More van Telenet. Die omvat een verzorgde imagospot, een Messenger bot en een Facebook 360°-app die alle filmfans en serieliefhebbers zal aanspreken.

“Onvergetelijke verhalen die je sowieso bijblijven, een sterk aanbod, twee exclusieve zenders, vier extra’s in allemaal verschillende genres, een ongelooflijk team cinefielen, met onder andere Erik Van Looy en Lieven Trio… Sinds 16 december brengt Play More nog meer entertainment van wereldniveau”, aldus het persbericht van Telenet.
 
Om dat aan het grote publiek duidelijk te maken leefden de creatieven van TBWA Brussel zich eens goed uit. Te beginnen met televisie, waarvoor ze een productie van 50’’ maakten die niet hoeft onder te doen voor de series en kaskrakers die ze aanprijst. Behalve het budget dan misschien. De productie is het werk van Czar, in een regie van Joe Vanhoutteghem. Het verhaal? Een man jogt door de stad en ziet in alles wat hij tegenkomt een verwijzing naar de series en films die uitgezonden worden op Play More. Baseline: ‘Some Watch TV. I Play More.’
 
Dan is er ook Mr. More, een bijzonder praktische app die werkt met Facebook Messenger. “Bovenop een ongelooflijk team van cinefielen met onder andere Erik Van Looy en Lieven Trio, kunnen abonnees zich voortaan ook laten leiden door de app”, vertelt TBWA Brussels. « Mr. More begint de dialoog met enkele zeer doelgerichte vragen, waarna hij de beste suggesties voor hun voorkeuren aanraadt.” Deze Messenger bot die gebaseerd is op machine learning technieken zoals die op punt gesteld werden door Froomle, is een première voor België, onder de naam ‘playmorebe’ te vinden in Messenger. 
 
Tot slot ontwikkelde TBWA ook een 360°-fotoin Facebook. Die is gebaseerd op de tv-spot en barst van de verwijzingen naar meer dan 30 films en series. Een hele uitdaging voor alle liefhebbers om ze allemaal terug e vinden. Als je daar niet in slaagt, weet je wat je te doen staat: ‘See More. Play More’, zoals de baseline van Telenet belooft. 






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier