SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Kapaza: "Je voelt je helemaal wauw als ze iets kopen van jou"

Woensdag 19 Oktober 2016


BBDO/Kapaza:
Assets :
preroll 'monkey' preroll 'walrus' print 'Delphine' print 'Jacob' radio 'draak' radio 'Pavarotti' radio 'walvis' radio 'zwann'
Credits :
Client : Kapaza
Contact : Claire Selis , Bertrand Viellevoye
Agency : BBDO Belgium
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Gregory Verheyleweghen
Creation : Gaëtan Gomez Garcia
Copy Nl : Michiel Baeten, Sarah Huysmans
Graphic Design : Davy Dooms, Jonathan Lichtfeld
Srategy : Michael D’hooge
Account Team : Isabel Peeters, Lore Desmet, Axelle Cannaert, Lisa Decrick
Production Company : Jekyll n’ hyde, Sonicville
Producer : Nicolas Van Poeck, Renée Vermeiren, Patricia Van De Kerckhove
Art Buying : Renée Vermeiren
Digital Project Manager : Robin Carpels
Content Strategist : Kim Leunen









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier