SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/bpost: "Drum", "Play-Boy"

Maandag 17 Oktober 2016


TBWA Brussels/bpost:
Assets :
'drum' 'play-boy'
Credits :
Client : post
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
Creation : Marie-Laure Cliquennois
Creation : Vincent Nivarlet
Account Team : Jonas Moors, Emilie Demoor, Elien Limpens
RTV Producer : Mieke Vandewalle
Film Production Company : Hamlet
Executive Producer : Ruben Goots & Jason Felstead
Producer : Audrey Dierckx
Director : Jonathan Gurvit
DOP : Wim Vanswijgenhoven
Post-Production : SAKE
Post-Producer : Geneviève Paindaveine & Lauranne Van Der Heyden
Offline Edit : Maarten Janssens
Online Edit & Colorgrading : Enzo Piccanato
Sound : Gwenn Nicolay









INTERVIEW

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo):

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo): "Ons laboratorium staat ten dienste van merken, kunstenaars en creatieve ondernemers"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier