SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/2dehands.be: "Het leven staat nooit stil. Ook niet voor Mauro Pawlowski."

Donderdag 18 Augustus 2016


Happiness/2dehands.be:
Assets :
Videoclip 'Single 7'' Maurits Pauwels 'Mooie tijd'' spot Tv
Credits :
Client : 2dehands.be
Contacts : Petra Baeck, Greet Goegebuer
Agency : Happiness Brussels
CEO Strategic Director : Karen Corrigan
Managing Director : Elke Janssens
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Creation : Niels Sienaert
Creation : Tim Schoenmaeckers
Account Team : Hans Smets, Pieter Van Schil, Valentine Reuse
Agency Producer : Bart Vande Maele
Sound Production : Raygun (Peter Baert, Toon Jansegers, Claudia Soccio)
Lyrics & Sound Production : Mauro Pawlowski, Pascal Deweze
Album Design : Lennert Vedts, Dries Lauwers, Jef Cuypers
Film Production Company : Geronimo
Director : Eva Cools
Producer : Jasper Moenaert, Mathias Kerner









INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier