SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Record Bank: "Birdhouses"

Donderdag 25 Februari 2016


Happiness/Record Bank:
Assets :
'Birdhouses'
Credits :
Client : Record Bank
Agency : Happiness Brussels
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Creation : Laurie Lacourt
Creation : Catherine Hermans
Head of Craft : Lennert Vedts
Group Account Director : Hans Smets
Graphic Design : Anna Touvron
Producer : Sophie Gunsbourg
Architect : Sebastiaan Wouters
Photography : Christophe Gilbert









INTERVIEW

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo):

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo): "Ons laboratorium staat ten dienste van merken, kunstenaars en creatieve ondernemers"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier