SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Scarlet: "Scarlet schaft roamingkosten af"

Woensdag 27 April 2016


BBDO/Scarlet:
Assets :
spot Tv 'zonnecreme' spot Tv 'snorkelset' 'CEO announcement' print 'snorkelset' before print 'snorkelset' after print 'zonnecreme' before print 'zonnecreme' after
Credits :
Creation : Toon Vanpoucke
Creation : Morgane Choppinet
Strategic Planner : Jan Van Brakel
Content Strategist : Laura Deknock
Social Content Producer : Jan Schraeyen
Account Team : Catherine De Block, Pauline Verboomen
TV Producer : Nicolas Van Poeck
Sound : Raygun
PR : Ketchum
Client : Scarlet
Contacts : Caroline Fobe, Sophie De Nys, Remi Gemenne, Joz Wobling
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck









INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier