SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/KBC: "Laat de toekomst maar komen", "Zaak met toekomst"

Donderdag 14 April 2016


TBWA Brussels/KBC:
Assets :
spot Tv 'KBC Laat de toekomst maar komen' spot Tv 'KBC zaak met toekomst' film 'Zaak met toekomst: Succesverhaal Frituur Ferro' content platform 'Zaak met toekomst' content platform 'Laat de toekomst maar komen' radio 'bloedbinderij De Ridder' radio 'frutuur Ferro'
Credits :
Client : KBC
Contacts : • Jo Dejonckheere, Koen Gobart, Marjolein Van Oudenhove, Karlien De Haes
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
CD Online : Gert Pauwels
CD Content : Bout Holthof
Creation : Menno Buyl
Creation : Thomas De Vreese
Creation : Jeroen Govaerts
Creation : Derek Brouwers
Copywriters : Eric Debaene, Ann Vanminsel, Veerle Blykers, Olaf Meuleman
Designer : Frederick Severijns
Account Team : Geert Potargent, Catherine Hamers, Charlotte Smedts
Strategy : Stephanie Vercruysse
Film Production Company : SAKE
Radio Production Company : Stephanie Vercruysse
Digital coordination team : Stijn Mertens
Digital production : E-graphics
Bannering : Digital Craftsmen
Film Production Company : Caviar
Director : Bob Jeusette
Producers : Geert de Wachter
Executive Producer : Ilse Joye
Post-Production sound & image : Ilse Joye
Music : Tom Van Laere









INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier