SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Bruxelles/Touring: "Cold Center"

Dinsdag 10 November 2015


TBWA Bruxelles/Touring:
Assets :
'Zijn m’n banden klaar voor de winter?' 'Tips & tricks!' 'Help, m’n ruitenwissers zitten vast!' website Ik zit met een bevroren voorruit!
Credits :
Client : Touring
Contacts : Béatrice Pâques, Gaelle Denis, Jurgen Lierman, Christel Beaufays
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : François Daubresse
Creation : Thierry Verdoodt
Creation : Martin Colette
Creation : Vital Schippers
Creation : Chiara De Decker
Account Team : Cynthia Gomez, Valérie Demeure
TV Producer : Mieke Vandewalle, Lore Desmet
Film Production Company : Ristretto Films
Producer : Lies Bronselaer
Director : Kris Debusscher
DOP : Sander Vandenbroucke
Post-Production Image : Xavier Pouleur
Post-Production Sound : Gwenn Nicolay
Radio Production Company : Saké (Jan Pollet)
Art Buying : Elly Laureys
Photographer : Koen Demuynck
Strategy : Stéphanie Vercruysse
Media Arts : Sylvie Dewaele
Media : Havas









INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier