SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/OVB: "Nacht van de Ondernemer"

Donderdag 5 November 2015


Famous/OVB:
Assets :
spot Tv spot Tv 'Pop' spot Tv 'Lamp'
Credits :
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
Director : Toon Aerts
DOP : Nicolas Karakatsanis
Editor : Kristof Van Den Bergh
Grading : Joost Van Kerckhove
Sound : Cobra
Post-Production : Czar & Moxy
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
PR : FAMOUS Relations (Liesbeth Pyck)
Client : Orde van Vlaamse Balies
Contacts : Gracy Saerens, Ingrid Speels
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
CD : Iwein Vandevyver
CD : Laurent Dochy
Creation : Ruben De Praetere
Creation : Yves Van Hacht
Brand Leader : Charlotte Ghekiere
Digital Project Leader : Bart De Bock
Project Manager : Marie Van Den Einde, Lore Debulpaep
Development : Bert Vermeire
Design : Laurens Groven
Film Production Company : Czar









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier