SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/NMBS: "Files zijn erf goed"

Woensdag 2 September 2015


Air/NMBS:
Assets :
video website radio radio radio poster digital poster
Credits :
Client : SNCB/NMBS
Contacts : Jean-Pierre Havelange, Bart De Groote, Jessica Pierrard
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
CD : Joeri Van Den Broeck
CD : Dieter De Ridder
Creation : Ramin Afshar
Account Team : Audrey Semal, Karen De Bruyn, Aurélie Thollebeek, Amélie Sainthuile, Adrienne Chalot
Digital Producer : Greg Pin
Web Designer : Greg Pin, Maxime Douillet
Agency Producer : Bérengère Lurquin, Anne Gruszow
Director : Koen Mortier
Film Production Company : Czar
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Jo Vermaercke
Editor : Manu Van Hove
Grading : Joost Van Kerckhove
Compositing : Nozon - Ann Vandenbussche
Sound : Senstudio
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
Radio Production Company : Sonicville









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier