SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness druppelsgewijs voor JIM Mobile

Donderdag 23 Juli 2015


Happiness druppelsgewijs voor JIM Mobile
Assets :
spot Tv 'Mosselen' spot Tv 'Badminton' website radio demo app'
Credits :
Client : JIM Mobile, Medialaan
Contact : Calogero Macaluso, Bartel Lambeau
Agency : Happiness Brussels
CD : Geoffrey Hantson
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
Managing Director : Elke Janssens
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Group Account Director : Hans Smets
Creation : Barbara Dzikanowice
Account : Aubry Crock
Design Team : Anna Touvron, Emilie Wauthelet
Art Director : Laurie Lacourt
Agency Producer : Bart Vande Maele
Film Production Company : Adult
Director : Benny Vandendriessche
DOP : Anton Mertens
Executive Producer : Tatiana Pierre
Producer : Brechje Depourcq
Online Production : Bliss

Happiness Brussels heeft zijn eerste campagne klaar voor JIM Mobile (Medialaan). Het budget werd in maart binnengehaald na een competitie met Boondoggle en Gonzales. "Stay in the Rain" speelt met het idee dat het in België altijd regent, zelfs in de zomer... 

De hoeksteen van de campagne is een wedstrijd waarbij tot 5 gigabyte aan mobiel internet te winnen zijn. De wedstrijd verloopt via een mobiele app die men opent tijdens een regenbui. Per milimeter neerslag krijgt de deelnemer 75 megabyte mobiel internet. De app bevat tevens een landkaart waarop de weersvoorspellingen in detail worden weergegeven, zodat men steeds op de hoogte wordt gehouden waar en wanneer het zou regenen… De wedstrijd wordt ondersteund op Tv en radio. 






INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier