SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Content Lunch: CREATE

Donderdag 29 September 2016 - 11u00 - Donderdag 29 September 2016 - 14u30


Zie op google maps
Onze tweede Content Lunch gaat op 29 september door en legt de focus op het thema ‘CREATE’. Eens de content marketingstrategie bepaald is kan de concrete uitwerking starten. Hoe begin je? Waarop moet je letten? Hoe zet je een en ander in gang? Hoe kom je tot straffe content? Welke ideeën weerhouden? Wie doet wat?, enz.… Op dit C-level event ontdekt u hoe uw collega's deze uitdagingen aanpakken en kan u aan tafel mee discussiëren over de toekomst van moderne (content based) marketing. Dit alles in het concept restaurant van Bulthaup, dat speciaal voor ons een 'CREATE' lunch menu zal ontwikkelen. Een gastronomische experience.
Schrijf je hier in






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier