SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Engage4Results Café: MARKETING INNOVATIONS: MOVING FROM IDEA TO REALITY

Donderdag 22 September 2016 - 18u00 - Donderdag 22 September 2016 - 22u00


Zie op google maps
Dit tweede Engage4Results Café staat helemaal in het teken van het realiseren van grote ideeën. Schrijf je vandaag nog in en laat je inspireren door deze sprekers en cases: • Case 1: Patrick Saliën - al 24 jaar actief in de mediawereld, waarvan 22 jaar bij Mediahuis (voorheen Corelio en VUM). Hij stond mee aan de wieg van de website van De Standaard en startte nadien ook Nieuwsblad Online op. Sinds 2014 coördineert hij de audiovisuele activiteiten binnen de Mediahuis-groep. o ‘Verwacht het onverwachte’: hoe De Standaard 360-video in Vlaanderen naar een groot publiek bracht. In april van dit jaar pakte De Standaard uit met een heuse stunt: bij elke krant werd gratis een cardboard-bril verdeeld, waarmee de lezers van De Standaard via een speciale DS-app konden kennismaken met 360-video. In deze presentatie kom je meer te weten over het business-model achter dit initiatief, en over waarom De Standaard gelooft dat 360-video niet zomaar een tijdelijke gimmick is. • Case 2: Dr. Joris Klerkx - Research Manager - Augment - HCI group Departement Computerwetenschappen KU Leuven én Robby Wauters iMinds Media, Research Engineer o Visualisaties met een plan. Een uitgelezen manier om mensen te helpen om data te exploreren en te begrijpen, is het visualiseren van de data: we zijn immers vaak erg goed in staat om patronen, tendensen, uitschieters, ... te begrijpen met behulp van visualisaties. Mede aan de hand van een aantal concrete voorbeelden wordt uiteengezet hoe een goede interactieve visualisatie kan worden opgebouwd, wat de typische misvattingen zijn, hoe visualisaties kunnen misbruikt worden. • Case 3: Toon Coppens, omni-channel strateeg @BdmyShopi o Omni-channel activatie: over Brievenbussen, Beacons en Bonnen. Case studies over interactieve folders van Coolblue, beacon cashbacks met Coca-Cola, deurhangers van Jupiler en promotionele CRM met Nestlé.
Schrijf je hier in






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier