SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Engage4Results Café: MARKETING INNOVATIONS: MOVING FROM IDEA TO REALITY

Donderdag 22 September 2016 - 18u00 - Donderdag 22 September 2016 - 22u00


Zie op google maps
Dit tweede Engage4Results Café staat helemaal in het teken van het realiseren van grote ideeën. Schrijf je vandaag nog in en laat je inspireren door deze sprekers en cases: • Case 1: Patrick Saliën - al 24 jaar actief in de mediawereld, waarvan 22 jaar bij Mediahuis (voorheen Corelio en VUM). Hij stond mee aan de wieg van de website van De Standaard en startte nadien ook Nieuwsblad Online op. Sinds 2014 coördineert hij de audiovisuele activiteiten binnen de Mediahuis-groep. o ‘Verwacht het onverwachte’: hoe De Standaard 360-video in Vlaanderen naar een groot publiek bracht. In april van dit jaar pakte De Standaard uit met een heuse stunt: bij elke krant werd gratis een cardboard-bril verdeeld, waarmee de lezers van De Standaard via een speciale DS-app konden kennismaken met 360-video. In deze presentatie kom je meer te weten over het business-model achter dit initiatief, en over waarom De Standaard gelooft dat 360-video niet zomaar een tijdelijke gimmick is. • Case 2: Dr. Joris Klerkx - Research Manager - Augment - HCI group Departement Computerwetenschappen KU Leuven én Robby Wauters iMinds Media, Research Engineer o Visualisaties met een plan. Een uitgelezen manier om mensen te helpen om data te exploreren en te begrijpen, is het visualiseren van de data: we zijn immers vaak erg goed in staat om patronen, tendensen, uitschieters, ... te begrijpen met behulp van visualisaties. Mede aan de hand van een aantal concrete voorbeelden wordt uiteengezet hoe een goede interactieve visualisatie kan worden opgebouwd, wat de typische misvattingen zijn, hoe visualisaties kunnen misbruikt worden. • Case 3: Toon Coppens, omni-channel strateeg @BdmyShopi o Omni-channel activatie: over Brievenbussen, Beacons en Bonnen. Case studies over interactieve folders van Coolblue, beacon cashbacks met Coca-Cola, deurhangers van Jupiler en promotionele CRM met Nestlé.
Schrijf je hier in






INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier