SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

FeWebCafé: Is jouw business model future proof?

Donderdag 22 September 2016 - 19u00 - Donderdag 22 September 2016 - 22u30


Zie op google maps
Om als webbedrijf in te spelen op de opportuniteiten en de vruchten van de digitale transformatie te kunnen plukken, moet je business model wel future proof zijn. Hoe kom je tot het succesvolle business model dat ook strookt met jouw bedrijfscultuur? Hoe zet je dit om in de praktijk? Hoe schaaf je dit continu bij? Hoe speel je in op opportuniteiten en noden bij prospecten en klanten? Products of services: vraagt dit een andere aanpak? Op donderdag 22 september om 19u delen Raf Degens (Corda Campus), Peter Ryckaert (Crowdbeamer), Jente Kasprowski (Inventis) en Gilles De Geyter (Dropsolid) hun ervaringen. Uiteraard krijg je er een bezoek aan Corda Campus, de Limburgse start-up incubator, er bovenop!
FeWebCafé






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier